-

et avlangt rom, ganske lite.
en mild, søtlig eim av frukt-te, epleskrotter og kroppslukt.
en seng uten ramme, men med hvitt laken og sengetøy.
en liten hylle over senga med noen gamle cder ala spice girls og fransk elektronika, en rosa bok av sophie calle og en lydbok (elskede sputnik) jeg aldri klarte å høre ferdig.
en liten og hvit ikea-pult plassert ved det eneste vinduet.
pulten bærer bøker som står i stabler bærer skrivesaker bærer noen ganger kopper og melkeglass.
et lite nattbord med noen kronestykker, tyggispakke, nøkler og flere bevis på at jeg drikker kaffe.
en matpakke jeg aldri spiste opp.
en stol jeg fikk av en tidligere lærer fordi henne sa den var for fin til å kaste og jeg sa meg enig i det.
en stålampe med en lyspære som jeg tror snart går.
lyset er fluoriserende og minner mest om elektrisk lys i ørkenen (kanskje et sted i amerika)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar