+-

kapittel to: isabell åpner en ny pakke paracet og plopper ut alle på et mørkt tregulv, sier hun liker lyden, lager forskjellige mønstre av dem.

forsøker å skrive navnet sitt: i s a b e. har ikke nok piller, så hun jukser og bruker to q-tips hun finner på gulvet som l l. etterpå går hun inn på kjøkkenet og finner fram et stort glass, setter seg på kjøkkenbenken og drikker et glass vann for hver paracet hun svelger. det kommer skvulpelyder fra magen hennes i det hun dumper ned fra benken.

hun legger seg på gulvet, på den tomme pilleinnpakningen, og uffer seg, sier det der var en hundrings rett i dass. rett ut av vinduet korrigerer jeg. jeg legger hodet mitt på magen hennes med øret mot navnet og hører romlelydene, ler litt, knipser en rytme. romlelydene blir etter hvert så høye at jeg hysjer lavt på henne, men jeg tror ikke hun hører meg.

1 kommentar: