+

hvem er +?

jeg tenker ofte at jeg vil filme meg selv når jeg gråter. om jeg kommer over filmene i ettertid blir jeg pinlig berørt, eller bare berørt, og sletter dem uten å en gang ha sett på dem.

i den siste videoen jeg la ut av meg selv, ser man på et punkt deler av rumpa mi. dette har jeg fått reaksjoner på. jeg har tidligere lagt ut en film av meg selv som 15-åring hvor jeg er naken, en film jeg ikke har fått noen videre reaksjoner på. 'hva er musikken?'

uten å telle vet jeg at jeg har opp imot 20.000 views, om ikke mer. jeg lurer sånn på hva folk tenker. på hvilket grunnlag konkluderer de hvem jeg er

i sted filmet jeg meg selv for å høre om mikrofonen greide å plukke opp lyden av at jeg tydge sørlandschips like godt som ørene mine. det funket overraskende bra.
eller om det kun var en forestilling.
eller om jeg hadde satt opp volumet.

jeg har filmer liggende på dataen som er finere enn noe jeg noen gang har publisert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar