+

var på sats. trodde jeg så noen jeg kjente, noen i tight, blå hettegenser og tight hestehale. jeg prøve å høre om det var synne, lytte til dialekten hennes mens jeg jogget på tredemølla. jeg hadde the weeknd(eller nei det hadde jeg ikke, men det høres finere ut enn å si at jeg hørte på young dreams) på det ene øret og det andre øret vendt mot "synne". hørte veldig lite av henne. så på tv samtidig. etterpå gikk jeg forbi "synne", det var ikke synne. ("synne" og synne har litt like kinn i profil, begge lener hodet bakover når de ler) jeg tror egentlig ikke jeg blir så sliten når jeg løper, jeg prøver å observere min egen pust etter fem minutter, ti minutter og så videre. jeg tror egentlig det er veldig liten forskjell, så lenge jeg ikke spurter. at jeg blir svett, det vet jeg, men jeg tror det heller er kjedsomhet som får meg til å stoppe å løpe. det er egentlig litt flaut å innrømme, ettersom jeg løper fire ganger i uka cirka. eller, det er verken noe jeg innrømmer eller lyver om, jeg elsker å jogge samtidig som det kjeder meg- som om jeg ønsker å jogge så snart jeg ikke jogger og ønsker å stå i garderoben å filme meg selv i speilet så snart jeg har kommet i gang. filmet meg selv i dag også. angrer litt på at jeg ikke filmet da de spilte flashing lights på høytalerene (ganske lav lyd) eller da det var nakne damer bak meg. har litt lyst til å stirre åpenlyst. så klart ser jeg de jo, de går rundt, vi er i samme rom, de er nakne. spesielt de damene med bh, men uten noen truse. jeg ville tatt på underbuksa først. kanskje de liker kjønnshåret sitt bedre enn puppene sine, har lyst til å flashe, vet at jeg ser på dem via speilet, i det minste håper de jeg gjør det. hvorfor bruker alle så lang tid på do her? hva er det de vil at jeg skal tenke? jeg sitter på gulvet og venter på at det skal bli ledig og tenker at de vil at jeg skal tenke at de onanerer eller kaster opp, (wild n crazy) det er derfor de bruker så lang tid. egentlig sitter de på dolokket og kjeder seg, i håp om å skape riktig inntrykk hos meg. tygger litt på rivekanten mellom to biter dopapir. spytter det litt våte papiret på gulvet, bruker foten til å tegne mønster. skrive ilu eller noe sånt. teller sekunder/minutter til de skal trekke ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar